Beste bezoekers van Dinner Om de Hoek, het menu van februari, die wij u presenteren moet u bekend in de oren klinken en behoeft geen tekst en uitleg, maar indien u vragen heeft, bel gerust op voor informatie of mail ons.
Op 20 januari was er commotie ontstaan bij de pinbetalingen. Het duurde ontzettend lang voordat wij de betalingen konden ontvangen met als gevolg dat er een filevorming ontstond voor de kassa. Excuus voor dit ongemak. Het ligt niet aan u, maar aan de onstabiele Wifi verbinding die we maakten met de provider van de pinautomaat. We hebben dit gelukkig kunnen oplossen door de dataverbinding te laten plaatsvinden via mijn mobiele telefoon. U zult er niets van merken en hopelijk dat er geen oponthoud zal plaatsvinden. Intussen heb ik dit nagecheckt en het werkt zeer goed dankzij de 4G verbinding van mijn telefoon. Gisteren (27-1) hebben we geen filevorming gehad. Echter de Wifi perikelen in de Goudvink blijft onze grote aandachtspunt.
Reservering is noodzakelijk, zowel telefonisch (06-51732149 of per e-mail: https://stgbulanpurnama.nl/reservering-doh/ ).
Sinds kort hebben wij ook een WhatsApp app. Ook hier is reservering mogelijk. Het is een groepsapp, waarbij u ook op de hoogte wordt gebracht over het menu. De naam van de groepsapp is: Reservering DOH. U kunt u opgeven bij mij (zie bovenstaand tel. nr). Wij bezorgen onze maaltijden ook voor hen die in de wijken Vinkhuizen, De Held en Paddepoel wonen. De bezorgingskosten bedragen € 1,50 boven de kosten van het menu (€ 7). Betaal SVP gepast omdat de bezorger nog geen pinautomaat heeft
En tenslotte wensen wij u namens de vrijwilligers van Dinner Om de Hoek een Selamat Makan toe en tot 3 februari
Harry Krafft, Contactpersoon/beheer